Ciekawy myk.
Swoją drogą 6800 uF wystarcza dla podtrzymania ECU przez 7 sek. ....
Ale widać wystarcza skoro patent działa
Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Breva nie zapala
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Breva nie zapala
Może nie potrzeba tego na całe 7 sekund, tylko na ten pierwszy ułamek gdy starter startuje. Wtedy pobór chwilowy jest największy.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Breva nie zapala
Pomysł dobry, ja u kolegi w Junaku z rozrusznikiem zrobiłem podobnie
ale samo podtrzymanie zasilana ECU może nie wystarczyć, bo duże spadki napięcia osłabią także iskrę z cewki WN.
Ciekawy jestem jak się to sprawdzi.
ale samo podtrzymanie zasilana ECU może nie wystarczyć, bo duże spadki napięcia osłabią także iskrę z cewki WN.
Ciekawy jestem jak się to sprawdzi.
MG v65 Florida 1993
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Breva nie zapala
Może wystarczy stosować się do podpowiedzi tych, których życie zmusiło do poznania wad konstrukcyjnych. Zastanów się ile będąc konstruktorem należało wypić włoskich win i jakich gatunków, żeby nieizolowane styki kompa wystawić w główce ramy dokładnie do przodu?
Re: Breva nie zapala
Widzę, że nie tylko we Włoszech ale i w Czechach mają ten sam problem
Skoda Octavia ma dokładnie to samo, wielka kostka z przodu silnika, tuż za chłodnicą :-)
i w czasie deszczu szalejące kontrolki i sterowanie silnika.
Kostki ułatwiają zdejmowanie przodu ale mają swoje wady, chyba że są izolowane ...
Skoda Octavia ma dokładnie to samo, wielka kostka z przodu silnika, tuż za chłodnicą :-)
i w czasie deszczu szalejące kontrolki i sterowanie silnika.
Kostki ułatwiają zdejmowanie przodu ale mają swoje wady, chyba że są izolowane ...
MG v65 Florida 1993
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Breva nie zapala
W starych samochodach sterowniki były w kabinie i wysoko na podszybiu . Ale musi się coś dziać, serwisy czekają, to pewnie za chwilę będą w zderzaku.