Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V85 na EICMA 2017
Re: V85 na EICMA 2017
Wg mnie V85 to turystyczne enduro a tego typu motocykle służą głównie do jazdy po "normalnych" drogach i czasem tylko po gorszych nawierzchniach. Wydaje mi się, że cięższy motocykl jest bardziej stabilny. Przejechałem wiele kilometrów hondą VTR która ważyła około 205kg gotowa do jazdy i uważam, że jak na moc 110 koni i użytkowanie jej jako sprzętu do jazdy również w dłuższe trasy, była trochę za lekka. Breva jest cięższa o jakieś 25/30kg i wydaje mi się, że jest bardziej stabilna podczas jazdy. Jesienią jeździłem BMW GS1200 które waży około 240kg, nie miałem absolutnie wrażenia, że jest za ciężkie. Jeździłem nim również po polnych drogach i było super ale nie był to ciężki teren.
Jeśli chodzi o V85 to według mnie jeśli ma to być motocykl typu "dużego" GS-a to ma zdecydowanie za mały i za słaby silnik. Długa trasa, dwie osoby + bagaż to powinno być nie mniej niż 100koni.
Niestety we współcześnie produkowanych MG widać pewne oszczędności jak np. hamulce w V7/V9- dlaczego jest tylko jedna tarcza? Pewnie spełnia swoje zadanie ale wygląda to trochę niepoważnie. Starsze MG nawet przy niewielkich pojemnościach miały dwie tarcze- co fajnie wyglądało.
Jeśli chodzi o V85 to według mnie jeśli ma to być motocykl typu "dużego" GS-a to ma zdecydowanie za mały i za słaby silnik. Długa trasa, dwie osoby + bagaż to powinno być nie mniej niż 100koni.
Niestety we współcześnie produkowanych MG widać pewne oszczędności jak np. hamulce w V7/V9- dlaczego jest tylko jedna tarcza? Pewnie spełnia swoje zadanie ale wygląda to trochę niepoważnie. Starsze MG nawet przy niewielkich pojemnościach miały dwie tarcze- co fajnie wyglądało.
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V85 na EICMA 2017
Aleszszsz. No tego nikt przytomny nie podważy. Ale i tak wrypiesz się takim jednak w przygodę której z szosówek tylko Iż podoła:)Klaus1973 pisze: ↑02 gru 2018, 14:35a V85 nie jest motocyklem enduro jak dla mnie.
I z mojego doświadczenia Enduro powyżej 700 cc to i 150 kg nie ma.
One tylko udają enduro - no może nowy KTM 790 to zmieni.
ale to oczywiście moje zdanie. I moje bardzo małe doświadczenie w tej kwestii - większość mojej jazdy to szosa.
pozdrawiam
klausista
My tu sobie pyku-pyku i pewnie nie ma wśród nas młodziaka - bo młodziaki to właśnie sobie stawy na ondurach nadwyrężają(pomijając to, że młodziaki takim skwarem jak Gruz nie jeżdżą) podczas gdy nasze grono "już wie". A właśnie za młodego - nooo, relatywnie młodego, bo miałem lat 36 - wybrałem się w najcięższą wyrypę, która składała się z takich sytuacji
To oczywiście najlżejsza z maszyn, w zasadzie ondur na całego, XT600, a druga w wagowej kolejności szła tak rzekomo wyważona AT
Potem ruta przez las się skończyła i trzeba było "plażą"
Jak plaża się poprawiła to i tak było źle i już artylerię ciężką nosiło
Więc jak wreszcie po paru dniach dojechalim do ancfaltu, zgodnie z danym sobie słowem - całowaliśmy go z wdzięcznością w sercu!
Knokluzja: No i co - V85 ma rady nie dać? To kierownik jest najsłabszym ogniwem, nie żelazo:)
A na marginesie pytanie konkursowe - gdzie jest Gruz na tych zdjęciach?
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: V85 na EICMA 2017
Widzę jeszcze jeden problem... kto by miał serce katować swojego nowego V85 w takim błocie,piasku..... :-)
Adam - te ogromne kamienie, okrąglaki na plaży - Wy po tym jechaliście??????????
Adam - te ogromne kamienie, okrąglaki na plaży - Wy po tym jechaliście??????????
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V85 na EICMA 2017
Brawo dla panów spostrzegawczych! Odpowiedź poprawna:)
Kamienie - si, 300m zajęło nam osiem godzin:) no i potem jeszcze też przypływy zabierały co kilka godzin pasek piasku między wodą a "Żwirem"...wtedy czekaliśmy na odpływ
A co do serca - no jeśli nikt nie spróbuje, to fakt, TT okaże się scramblerem dla dzianych brodatych, z dużych miast!
Kamienie - si, 300m zajęło nam osiem godzin:) no i potem jeszcze też przypływy zabierały co kilka godzin pasek piasku między wodą a "Żwirem"...wtedy czekaliśmy na odpływ
A co do serca - no jeśli nikt nie spróbuje, to fakt, TT okaże się scramblerem dla dzianych brodatych, z dużych miast!
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: V85 na EICMA 2017
Daj Ty, Panie, spokój... to jest dopiero dziobanie krok za krokiem... czekali na odpływ, żeby przejechać motocyklem :-) No to gratuluję determinacji - ile dni spędziliście na tej plaży? :-)adamigo pisze: ↑03 gru 2018, 18:39Brawo dla panów spostrzegawczych! Odpowiedź poprawna:)
Kamienie - si, 300m zajęło nam osiem godzin:) no i potem jeszcze też przypływy zabierały co kilka godzin pasek piasku między wodą a "Żwirem"...wtedy czekaliśmy na odpływ
A co do serca - no jeśli nikt nie spróbuje, to fakt, TT okaże się scramblerem dla dzianych brodatych, z dużych miast!
- zqubaniec
- Posty: 411
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V85 na EICMA 2017
Toteż mówię, V85 pozostanie hipsterską zabawką dopóki jakiś desperat nie pokaże, że się da. Akuratnie BMW opanowało mamienie ludzi złudzeniem, że "się da"(wiem, bo sam 20 lat temu to łyknąwszy...), przy czym cała sugestia idzie w stronę maszyny - kupujesz GSa, i zaraz zerkasz w swoje papiery a tam stoi, że masz na imię Ewan. Jak ktoś zrobił Sudamerikę na Stelvio ("Stelvio to Stelvio" na YT bodajże?), to był to chyba całkowicie prywatny prezent dla Piaggio, bo oni nawet się nie wysilili żeby pstryknąć fotę na ważnym/kultowym przecież dla firmy Nordkappie. A co dopiero z Arbol de Piedra w tle. Teraz też - postawili ją na tle tunelu na fabrycznym placu - no jaaa cieeee, ale kampania. Buraczana w toku.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: V85 na EICMA 2017
W grodzie Kraka jest już parę sztuk (nb jako jedyni w PL je mają) - jedna to "testówka"
- Załączniki
-
- 1.jpg (49.62 KiB) Przejrzano 2034 razy
-
- 2.jpg (51.66 KiB) Przejrzano 2034 razy
-
- 3.jpg (53.8 KiB) Przejrzano 2034 razy
-
- 4.jpg (43.46 KiB) Przejrzano 2034 razy