Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Moja Cali III w wersji CR
RE: Moja Cali III w wersji CR
Właśnie,ja również bym prosił parę fotek podnośnika na almar2_xl@wp.pl,wypytam się również o szczegóły wykonawcze jeśli będą wątpliwości.
Pozdr.
Pozdr.
RE: Moja Cali III w wersji CR
Dokumentację podobnego podnośnika na bazie podnośnika do samochodu można znaleźć pod adresem https://www.lkw-kelkheim.de/motorrad-hebebuehne.html
RE: Moja Cali III w wersji CR
Dzięki za info o stronie kol.Lehmana z Kelkheim,dotychczas nie miałem wiadomości,że istnieje ale chcąc oszacować jakie mamy szanse w konkurencji,chciałbym ocenić robotę rodaka.Prace kolegów zza Odry znam doskonale od wielu lat.Czekam na odzew konstruktora Cali_CR.
Pozdr.
Pozdr.
Re: Moja Cali III w wersji CR
Zima nastała więc wracamy do tematu mojego motocykla...
na jesień udało się jeszcze wsadzić zawieszenie przednie z GSX-R'a - zakres regulacji powala do tego obniżył się przód i nie wygląda już na postoju jak motorówka na fali
spadł pierwszy śnieg, skończyła się jazda a zaczęła rozbiórka - plan był rozebrać do silnika i odnowić
ostał się sam silnik, przygotowany do czyszczenia, odtłuszczenia i malowania
silnik gotowy, składać, wygrzać i jeździć...
wróciła rama i masa innych pierdółek po piaskowaniu i proszku... podkład, złoty metalik, czerwony klar
składa się... do wiosny dam chyba radę
na jesień udało się jeszcze wsadzić zawieszenie przednie z GSX-R'a - zakres regulacji powala do tego obniżył się przód i nie wygląda już na postoju jak motorówka na fali
spadł pierwszy śnieg, skończyła się jazda a zaczęła rozbiórka - plan był rozebrać do silnika i odnowić
ostał się sam silnik, przygotowany do czyszczenia, odtłuszczenia i malowania
silnik gotowy, składać, wygrzać i jeździć...
wróciła rama i masa innych pierdółek po piaskowaniu i proszku... podkład, złoty metalik, czerwony klar
składa się... do wiosny dam chyba radę
Re: Moja Cali III w wersji CR
Jedziemy powoli z tematem
Wydech wypolerowany i zamontowany, planowałem go początkowo owijać ale równolegle kupiłem do innego zastosowania pastę Autosol i dla próby przetarłem jedno kolanko i zdecydowałem POLERUJE, po kilku godzinach pracy można zobaczyć efekt na 32 letnich kolankach wydechowych...
Wydech wypolerowany i zamontowany, planowałem go początkowo owijać ale równolegle kupiłem do innego zastosowania pastę Autosol i dla próby przetarłem jedno kolanko i zdecydowałem POLERUJE, po kilku godzinach pracy można zobaczyć efekt na 32 letnich kolankach wydechowych...
Re: Moja Cali III w wersji CR
Chylę czoła chłopie, podoba mi się bardzo. Ale chyba co roku nie będziesz odmawiał:) i rozbierał jak zima przyjdzie.
- adamigo
- Posty: 1370
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Moja Cali III w wersji CR
Jak "nie", skoro wyraźnie go to rajcuje:)
O ja pierrrdziu, to moja wyduma jest z antypodów tej tu estetyki, będzie kumulacja chłamu i brzydoty:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: Moja Cali III w wersji CR
Nie no bez przesady w wersji zielonej pomalowałem tylko plastiki żeby objeździć bez wstydu sezon. Jak zauważycie rama wyglądała tragicznie z poobcinanymi lub nie zbędnymi elementami, dopiero teraz jest wszystko zrobione tak jak lubię od początku do końca porządnie bez półśrodków
Re: Moja Cali III w wersji CR
Piękna sprawa. Sporo pracy w nią włożyłeś. Gratuluje czy jeszcze jakieś plany są do tego projektu ? Bardzo dobrze wygląda w tym malowaniu. Pozdrawiam