Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Moja Cali III w wersji CR
Moja Cali III w wersji CR
Hmm kiedy Chylo pokazał na forum caferacer swoje początki z projektem Falcon pomyślałem że gość oszalał i z takiego kloca próbuje zrobić CR... ale zacząłem przyglądać się mocniej linii ramy tonti i zakochałem się...
Przypadkiem przeglądając OLX trafiłem na starego Moto Guzzi California 3 na gaźnikach wizualnie bez szału (wręcz jak dla mnie bezguście) ale z potencjałem... kilka telefonów i wylądował w garażu
Pierwsze zdjęcia po przyjeździe
[IMG]http://images75.fotosik.pl/414/d1ce29d7d4c051b2med.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images75.fotosik.pl/414/7b6ea515f1756ffbmed.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images75.fotosik.pl/414/4bcc31eb94fbb82bmed.jpg[/img][/img]
Szybko pozbyłem się tych choppero-bobberowych tandetnych gratów i musiałem przymierzyć pozostałe z innego projektu clip-on'y i zbiornik z wersji V7 Racer
[IMG]http://images75.fotosik.pl/414/67ced376503ec449med.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images77.fotosik.pl/415/48030961034c9429med.jpg[/img][/img]
Jak widać linia zmieniła się ogromnie i motocykl wyglądał od razu jak wyścigówka a nie opasły i stateczny chopper
[IMG]http://images77.fotosik.pl/415/bf0538b57a99917amed.jpg[/img][/img]
Następny zakup - uszkodzony zadupek z wersji V7 pasował idealnie do kształtu zbiornika
[IMG]http://images78.fotosik.pl/414/63c2b8b03ae1bc72med.jpg[/img][/img]
Dodatkowo założyłem lampę i nowe uchwyty (chińska podróbka bestonów)
[IMG]http://images76.fotosik.pl/415/df4aa94302a3943fmed.jpg[/img][/img]
no i wstępnie założony na dystansie z poliamidu (docelowo będzie wykonany z alu) sportowy wlew
[IMG]http://images78.fotosik.pl/414/1663986d51d08125med.jpg[/img][/img]
Stare tłumiki środkowy i końcowe poszły na śmietnik w ich miejsce trafił łącznik z nierdzewki i dwa nowe tłumiki w jedynym słusznym kształcie
[IMG]http://images76.fotosik.pl/436/c3f37295375f73cemed.jpg[/img][/img]
(2016-10-29 20:22:27) Wiadomość została zmodyfikowana
Przypadkiem przeglądając OLX trafiłem na starego Moto Guzzi California 3 na gaźnikach wizualnie bez szału (wręcz jak dla mnie bezguście) ale z potencjałem... kilka telefonów i wylądował w garażu
Pierwsze zdjęcia po przyjeździe
[IMG]http://images75.fotosik.pl/414/d1ce29d7d4c051b2med.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images75.fotosik.pl/414/7b6ea515f1756ffbmed.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images75.fotosik.pl/414/4bcc31eb94fbb82bmed.jpg[/img][/img]
Szybko pozbyłem się tych choppero-bobberowych tandetnych gratów i musiałem przymierzyć pozostałe z innego projektu clip-on'y i zbiornik z wersji V7 Racer
[IMG]http://images75.fotosik.pl/414/67ced376503ec449med.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images77.fotosik.pl/415/48030961034c9429med.jpg[/img][/img]
Jak widać linia zmieniła się ogromnie i motocykl wyglądał od razu jak wyścigówka a nie opasły i stateczny chopper
[IMG]http://images77.fotosik.pl/415/bf0538b57a99917amed.jpg[/img][/img]
Następny zakup - uszkodzony zadupek z wersji V7 pasował idealnie do kształtu zbiornika
[IMG]http://images78.fotosik.pl/414/63c2b8b03ae1bc72med.jpg[/img][/img]
Dodatkowo założyłem lampę i nowe uchwyty (chińska podróbka bestonów)
[IMG]http://images76.fotosik.pl/415/df4aa94302a3943fmed.jpg[/img][/img]
no i wstępnie założony na dystansie z poliamidu (docelowo będzie wykonany z alu) sportowy wlew
[IMG]http://images78.fotosik.pl/414/1663986d51d08125med.jpg[/img][/img]
Stare tłumiki środkowy i końcowe poszły na śmietnik w ich miejsce trafił łącznik z nierdzewki i dwa nowe tłumiki w jedynym słusznym kształcie
[IMG]http://images76.fotosik.pl/436/c3f37295375f73cemed.jpg[/img][/img]
(2016-10-29 20:22:27) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, 20:22 przez ^Woytec__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.
RE: Moja Cali III w wersji CR
Gratulacje - nawet to wygląda. Kanceruję w podobnej poetyce Nevadę, choć na pewno będzie bardziej obskurna - zresztą takie jest założenie
RE: Moja Cali III w wersji CR
Dzięki za miłe słowa w takim razie wrzucę update z poprzedniego tygodnia:
Zmiana koncepcji:
[IMG]http://images84.fotosik.pl/122/99471a4f865e3476med.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images84.fotosik.pl/122/1e3f718fa96a159bmed.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images84.fotosik.pl/122/0799c7a5dd915abbmed.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images81.fotosik.pl/123/64131361177f3a1emed.jpg[/img][/img]
Zmiana koncepcji:
[IMG]http://images84.fotosik.pl/122/99471a4f865e3476med.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images84.fotosik.pl/122/1e3f718fa96a159bmed.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images84.fotosik.pl/122/0799c7a5dd915abbmed.jpg[/img][/img]
[IMG]http://images81.fotosik.pl/123/64131361177f3a1emed.jpg[/img][/img]
RE: Moja Cali III w wersji CR
Za ostatnie foto - piątka. Aż się chce wyć. Na trójce... Wyszło bombowo - choć złudzeń to ja bym nie miał. Te motory nie są do ścigów, one służą do rozmiękczania ud!
RE: Moja Cali III w wersji CR
BARDZO! fajny i udany projekt - niesamowicie mi się podoba. A będziesz jeszcze malował motocykl, czy to już wersja docelowa? No bo ta biała owiewka ze srebrnym bakiem i czarną resztą jest taka... kontrowersyjna. smiech6
RE: Moja Cali III w wersji CR
Dzięki za miłe słowa. Oczywiście motocykl będzie jeszcze malowany, dodatkowo jestem w trakcie odnawiania felg szprychowych które mam nadzieję dodają nuty klasyki do tej konstrukcji. Mały update już niedługo
RE: Moja Cali III w wersji CR
Świetny sprzęt! Fajna ta owiewka tylko idealnie pasowałaby lampa 7,5 cala, ale to szczegół.
Też jestem w trakcie przebudowy i renowacji Cafe na bazie Le Mans III.
Może będę miał do Ciebie jakieś pytanka odnośnie pewnych rozwiązań.
Pozdrawiam!
Też jestem w trakcie przebudowy i renowacji Cafe na bazie Le Mans III.
Może będę miał do Ciebie jakieś pytanka odnośnie pewnych rozwiązań.
Pozdrawiam!
RE: Moja Cali III w wersji CR
Ja bym pomalował ten sprzęt na czarny mat - byłby taki "zły chłopiec" - a nakładki cylindrów bym albo pochromował, albo pomalował na rubinowy czerwony, co by wyeksponować ten typowy dla MG silnik.
Mam pytanie: jak głęboko ingerowałeś w geometrię ramy i jaki był zakres przeróbek spawalniczych? Czy też wystarczyło tylko nałożyć bak i siodło z V7-ki na istniejącą ramę? Byłoby fajnie jak byś pokrótce opisał zakres przeróbek.
Mam pytanie: jak głęboko ingerowałeś w geometrię ramy i jaki był zakres przeróbek spawalniczych? Czy też wystarczyło tylko nałożyć bak i siodło z V7-ki na istniejącą ramę? Byłoby fajnie jak byś pokrótce opisał zakres przeróbek.