Strona 2 z 4
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 02 sty 2024, 21:41
autor: Hubi
Oświeć mnie! Gdzie są śruby bajpasów?
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 03 sty 2024, 09:18
autor: AlfaGuzzi
Hubi pisze: ↑02 sty 2024, 21:41
Oświeć mnie! Gdzie są śruby bajpasów?
W korpusach przepustnic. Przy ustawianiu zamykasz bajpasy wkrecając śruby i po uruchomieniu odkręcasz tylko tą śrubę w tej przepustnicy w której jest większe podciśnienie i tylko tą wyrównujesz podciśnienia. Za parę tygodni sam to będę robił po raz pierwszy wic wtedy dopiero mogę to bardziej obrazowo opisać.
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 03 sty 2024, 09:34
autor: Hubi
Ok. To odezwij się koniecznie
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 03 sty 2024, 13:05
autor: AlfaGuzzi
Hubi pisze: ↑03 sty 2024, 09:34
Ok. To odezwij się koniecznie
Jasne. Zimowy przegląd będę zaczynał od demontażu wahacza i smarowania ( mam nadzieję że tylko smarowania) łożyskowania wahacza i łożysk kiwaka.
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 03 sty 2024, 18:08
autor: Hubi
- Czy to ta środkowa srubka?
- IMG_20240103_163109056~3.jpg (163.2 KiB) Przejrzano 390 razy
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 03 sty 2024, 18:09
autor: Hubi
Drążę temat bo jestem ciekaw i chciałbym wreszcie to porządnie ustawić
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 03 sty 2024, 20:13
autor: AlfaGuzzi
Tak . To zaślepka do podłączenia waku. Śrubka M6. Pamiętaj aby tych zderzakowych śrub przepustnicy nie ruszać.
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 04 sty 2024, 09:58
autor: Hubi
Ok. Zanim się za to wezmę to poczekam na Ciebie
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 07 sty 2024, 20:26
autor: Marek Krupa
Stop, stop przed synchronizacją należy sprawdzić czy nie ma luzu na plastikowych końcówkach łącznika przepustnic. Jak będzie to należy je wymieniać.
Re: Jak odpalają Wasze Gutki
: 07 sty 2024, 20:49
autor: Marek Krupa
Pasują od Volvo nr 946703- gwint prawy i lewy 946704. Śruby bocznikowego powietrza na przepustnicach ( płaski śrubokręt od dołu dokręcone do końc). Po zapaleniu przy 3 tyś. obr/ min silnika poziomą śrubą po lewej stronie ustawiasz tak uchylanie przepustnic , żeby podciśnienia były jednakowe. Na biegu jałowym regulujesz podciśnienie tylko 1 śrubą powietrza bocznikowego.