Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V50 II
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
V50 II
Galletto w trakcie renowacji, a czymś jeździć trzeba ...
Chociaż "kogucikiem" po renowacji to raczej tylko na zloty zabytków ...
Więc przydałoby się coś "na co dzień"
No i jest. Nowy kóń w stajni
V50 II - 1979
Chociaż "kogucikiem" po renowacji to raczej tylko na zloty zabytków ...
Więc przydałoby się coś "na co dzień"
No i jest. Nowy kóń w stajni
V50 II - 1979
V50 II, Galletto 192
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V50 II
Łaaaał, Sello, a toś zaniżył tu średnią wieku:) podoba mnie się, ta czerwień zbyt pedalska, takiej nie było w oryginale, ale poza tym trudno się do czegoś przyczepić, dwójka jak ta lala! Nawet przedniego hebla w wersji "zaufaj mi" zasmakujesz:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- Sello
- Posty: 339
- Rejestracja: 01 gru 2019, 19:44
- Lokalizacja: Wagowo
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: V50 II
Ale żeby od razu pedalska ....
W świetle dziennym nie jest taka oczojebna.
Przy okazji poszukuje kalkomani tych paseczków co powinny być na zbiorniku i boczkach.
A zanabyta prawie z piernikowego grodu.
W świetle dziennym nie jest taka oczojebna.
Przy okazji poszukuje kalkomani tych paseczków co powinny być na zbiorniku i boczkach.
A zanabyta prawie z piernikowego grodu.
V50 II, Galletto 192
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V50 II
Paseczki były proste, to sobie sam z rolki nakleisz. Proponuję jaskrawozielone, hi-vis, będziesz miał motor służb drogowych, do zatrzymania ruchu ulicznego z okazji zlotowej parady w sam raz:> Dziś widziałem mały włoski wóz strażacki przerobiony na dostawę pizzy, podążaj tą ścieżką:>
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: V50 II
No ładne cacko!
Chciałbym przejechać się dla porównania "normalaną " V50. Przekonać się jaka jest różnica do V50 NATO
Chciałbym przejechać się dla porównania "normalaną " V50. Przekonać się jaka jest różnica do V50 NATO
Moto Guzzi V50 NATO
Moto Guzzi 850 T5 POLIZIA
oraz w Kolekcji Pojazdów Milicji Obywatelskiej:
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA *87
Moto Guzzi 850 T5 POLIZIA
oraz w Kolekcji Pojazdów Milicji Obywatelskiej:
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA *87
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V50 II
Już Cię spieszę oświecić. Masz głowice i skrzynię od V35, więc przy danej prędkości na piątce u Ciebie, V50 jedzie tyle samo na czwórce. O ile dobrze pamiętam, V50 robi stówkę na ostatnim biegu przy pięciu tysiącach obrotów. No i Ty masz zdaje się platyny, a to oznacza brak dziury w obrotach zaraz powyżej 2krpm, dziury o której tylu użytkowników V50 swego czasu mendziło, a do której po prostu można przywyknąć.
Ach, no i Ty MASZ przedni hebel! Podczas gdy u zapiekłych fanów oryginału... nawet prania na nim nie powiesisz, bo linka za krótka:)
Ach, no i Ty MASZ przedni hebel! Podczas gdy u zapiekłych fanów oryginału... nawet prania na nim nie powiesisz, bo linka za krótka:)
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V50 II
He he, oto jaka perła się dziś na ibeju objawiła, z podobnego levelu sam zaczynałem 15 lat temu:
https://www.ebay.co.uk/itm/305227955087 ... name=11021
https://www.ebay.co.uk/itm/305227955087 ... name=11021
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: V50 II
Nie mam platyn, mam zapłon Sachse, ustawiony na 1. zworkę.Przy 90 km/h mam 4000 obr/min.adamigo pisze: ↑26 paź 2023, 16:25Już Cię spieszę oświecić. Masz głowice i skrzynię od V35, więc przy danej prędkości na piątce u Ciebie, V50 jedzie tyle samo na czwórce. O ile dobrze pamiętam, V50 robi stówkę na ostatnim biegu przy pięciu tysiącach obrotów. No i Ty masz zdaje się platyny, a to oznacza brak dziury w obrotach zaraz powyżej 2krpm, dziury o której tylu użytkowników V50 swego czasu mendziło, a do której po prostu można przywyknąć.
Ach, no i Ty MASZ przedni hebel! Podczas gdy u zapiekłych fanów oryginału... nawet prania na nim nie powiesisz, bo linka za krótka:)
Jeśli chodzi o hamulce, to mam zintegrowane, jak hamuje nożnym to hamuje tył i przód (chyba jedną tarczą) jednocześnie.
I muszę przyznać ,że są naprawdę skuteczne.
- Załączniki
-
- 380513314_1375557626696468_6326842292845575028_n.jpg (64.78 KiB) Przejrzano 1614 razy
Moto Guzzi V50 NATO
Moto Guzzi 850 T5 POLIZIA
oraz w Kolekcji Pojazdów Milicji Obywatelskiej:
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA *87
Moto Guzzi 850 T5 POLIZIA
oraz w Kolekcji Pojazdów Milicji Obywatelskiej:
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA *87
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V50 II
Uuu, to nie jest tanie pudełko. I jeszcze o nim złego słowa nie słyszałem.
A hamulce masz takie jak trzeba, łączony robi całą robotę a ręczny, w zależności od wersji, też coś robi albo nadaje się co najwyżej do utrzymania motoru w jednym miejscu na czerwonym świetle...
A hamulce masz takie jak trzeba, łączony robi całą robotę a ręczny, w zależności od wersji, też coś robi albo nadaje się co najwyżej do utrzymania motoru w jednym miejscu na czerwonym świetle...
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650