Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Regulacja gaźników Nevada 750
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Regulacja gaźników Nevada 750
Czy ciśnienie sprężania na cylindrach jest jednakowe? Czy przepustnice nie mają luzów? Czy iglice mają te same stożki i długość? Czy jednak jeden dolot nie łapie lewego powietrza? Czy dysze są jednakowe ( oznaczenie, przeloty i kąty)? Czy masz jednakowej masy pływaki i zaworki iglicwe? Bo są różne,Te moduły należało sprawdzić czy mają jednakowe wyprzedzenie dynamiczne w funkcji obrotów- oscyloskop. Dopasuj i podłóż pod tłoczki ssania pełne , elastyczne gumki w celu całkowitego odcięcia ssania i wykonaj test. Może 1 cylinder bierze olej i dlatego świeca jest ciemniejsza, ale powinna mieć więcej nagaru . Przyświeć na denka tłoków i ustal czy są jednakowo zabarwione?
- adamigo
- Posty: 1374
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: Regulacja gaźników Nevada 750
O, trop z uszczelniaczem zaworowym na ssaniu może się okazać przydatny. One zwykle siadają parami, ale kto Ci zabroni zmienić jeden? Godzina roboty, mam gotowy tutorial:)
Przy czym możesz zacząć od wyprucia gaźnikow, jesli uszczelniacz puszcza, w kanale ssącym będzie czarno od oleju.
Przy czym możesz zacząć od wyprucia gaźnikow, jesli uszczelniacz puszcza, w kanale ssącym będzie czarno od oleju.
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
-
- Posty: 678
- Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
- Otrzymał podziękowań: 21 razy
Re: Regulacja gaźników Nevada 750
Bardziej czytelnie,Akamingo poleca zdjąć gaźniki i zabaczyć czy na zaworach dolotowych są czarne nacieki olejowe od strony prowadnic.
Re: Regulacja gaźników Nevada 750
Ciśnienie sprężania 12 atmosfer na obu cylindrach +/- 0,2. Luzy na przepustnicach - nie wiem. Iglice te same i długości te same. Gumy na dolotach są bdb stan. Fałszywego nie łapie - wtedy trudno jest precyzyjnie ustawić wolne obroty. Dysze jednakowe - wg. numeracji guzzi. Nie sprawdzałem pod mikroskopem stanu. Pływaki takie same i poziomy takie same. Masy pływaków nie sprawdzałem. Moduły mają jednakowe wyprzedzenie (advanced) - sprawdziłem lampą z funkcją regulacji kąta. Mogę spróbować zatkać ssanie zupełnie - to jest jakiś pomysł. Sprawdzę denka, choć świeca nie wygląda na zaolejoną ale raczej na zadymioną o zbyt bogatego żarcia.Marek Krupa pisze: ↑20 cze 2022, 21:09Czy ciśnienie sprężania na cylindrach jest jednakowe? Czy przepustnice nie mają luzów? Czy iglice mają te same stożki i długość? Czy jednak jeden dolot nie łapie lewego powietrza? Czy dysze są jednakowe ( oznaczenie, przeloty i kąty)? Czy masz jednakowej masy pływaki i zaworki iglicwe? Bo są różne,Te moduły należało sprawdzić czy mają jednakowe wyprzedzenie dynamiczne w funkcji obrotów- oscyloskop. Dopasuj i podłóż pod tłoczki ssania pełne , elastyczne gumki w celu całkowitego odcięcia ssania i wykonaj test. Może 1 cylinder bierze olej i dlatego świeca jest ciemniejsza, ale powinna mieć więcej nagaru . Przyświeć na denka tłoków i ustal czy są jednakowo zabarwione?
Dziękuję za wszystkie sugestie.
KoGutek jeździ na: MG Florida v65
Re: Regulacja gaźników Nevada 750
To jest do sprawdzenia. Mogę zdjąć łącznik gaźnika i sprawdzić dolot, czy nie jest czarny.adamigo pisze: ↑20 cze 2022, 23:32O, trop z uszczelniaczem zaworowym na ssaniu może się okazać przydatny. One zwykle siadają parami, ale kto Ci zabroni zmienić jeden? Godzina roboty, mam gotowy tutorial:)
Przy czym możesz zacząć od wyprucia gaźnikow, jesli uszczelniacz puszcza, w kanale ssącym będzie czarno od oleju.
KoGutek jeździ na: MG Florida v65