Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

Breva 1100

Awatar użytkownika
adamigo
Posty: 1375
Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 68 razy

Re: Breva 1100

Post autor: adamigo » 22 lut 2022, 22:04

Przyzwyczaj się, dla tych na japoniach jesteś moralnym zwycięzcą: )
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650

markali
Posty: 312
Rejestracja: 06 maja 2018, 07:37
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Breva 1100

Post autor: markali » 22 lut 2022, 22:15

adamigo pisze:
22 lut 2022, 22:04
Przyzwyczaj się, dla tych na japoniach jesteś moralnym zwycięzcą: )
Dokładnie! Ludzie często karki sobie nadwyrężają tak się oglądają.
Ale jeśli już była mowa o deauville i pozdrowieniach to mi się taka fajna sytuacja: jadę z kolegami przez centrum Wiednia. Ja na deauville 650, był jeszcze trampek, v-strom i gs1200.
GS przejechał obok grupki starszych ludzi bez reakcji.
Kiedy byłem przy tej grupce to się ukłonili, jeden ściągnął kapelusz i zamach do chodnika. Dosłownie "czapki z głów" znalazło zastosowanie.
To byli Japończycy. Szkoda że nie miałem kamerki.

Hubi
Posty: 106
Rejestracja: 01 paź 2019, 16:08
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Breva 1100

Post autor: Hubi » 22 lut 2022, 22:24

Ja bym się nie przejmował. Mamy takie same piece i przeniesienia napędu. Moje Griso ma 36 nalotu więc idealnie tak samo. Miałem z tym zagwostkę jednak z tego co widzę to norma. Trzy palce to była lipa z miedzą w Samych Swoich 😃! Jutro nawet planuje rozebrać graty przy tylnym kole więc jak coś znajdę to napiszę
Griso 1100 popychacz

Marek Krupa
Posty: 678
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Breva 1100

Post autor: Marek Krupa » 05 mar 2022, 11:21

Jeżeli naciskasz sprzęgło i jazgot cichnie, to naturalne odgłosy pracy dużego, wytrzymałego, dwutarczowego sprzęgła. Jeżeli stuki występują głównie podczas jazdy na 1 biegu, podczas dodawania i ujmowania gazu, to sprzągło skrętne na ataku dyfra. Luz na 3 palce to spoko. Luzy te można usunąć przy okazji jakiejś naprawy. W pierwszym przypadku zmieniając tarcza i zabierak, w drugim zwiększając docisk ślimaków sprzęgła. Nic się nie dzieje. Lepiej zadbaj o jakość i zabezpieczenie wilgociowe wszystkich styków elektrycznych, to jest główny problem tej maszyny. Już o tym wcześniej pisałem. No jeszcze luz na łączniku przepustnic.

Latawiec 34
Posty: 12
Rejestracja: 19 cze 2020, 15:25

Re: Breva 1100

Post autor: Latawiec 34 » 07 mar 2022, 18:16

Dzięki za odpowiedź ,co do sprzęgła to myślałem że mam te wzmocnione ponieważ byłem przekonany że po wysprzęgleniu pojawia się jazgot

Marek Krupa
Posty: 678
Rejestracja: 19 wrz 2019, 22:03
Otrzymał podziękowań: 21 razy

Re: Breva 1100

Post autor: Marek Krupa » 07 mar 2022, 23:06

Tak, dobrze myślałeś.

ODPOWIEDZ