Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Warsztaty w Lublinie
Re: Warsztaty w Lublinie
Jestem Jasiu Twoim rówieśnikiem. Miewałem w życiu różne motocykle. Głównie japońce, rzędowe czterocylindrówki. Sam przy nich dłubałem. Wymiana uszczelniaczy zawieszenia, wymiany łańcucha napędowego bez rozkuwania itp. Zdarzyło mi się nawet ściągnąć i założyć(!) głowicę. Ostatnio nie daję rady. Głównie z powodu braku cierpliwości. Godzina układania gumowej uszczelki obudowy obrotomierza, szukanie zgubionej śrubki w czeluściach motocykla są ponad moje siły. Do tego dochodzi tendencja do ukręcania aluminiowych gwintów i wku.....ąca walka z poddającymi się łbami śrub imbusowych. Mam duży szacunek dla dobrych motocyklowych speców.
Re: Warsztaty w Lublinie
Trzeba też powiedzieć szczerze, że nie każdy się na tym zna i nie każdy się na tym pozna. Ja osobiście bałbym się pojechać w świat motocyklem serwisowanym przez siebie Nie ma zaufania do swoich umiejętności, a górka śrubek pozostająca po każdej naprawie mojego samopoczucia nie poprawia :P
Dlatego u mnie przy serwisie motocykla jedynym problemem jest wybór serwisu
Dlatego u mnie przy serwisie motocykla jedynym problemem jest wybór serwisu
Re: Warsztaty w Lublinie
No to ja chyba jestem z innej planety. Bardzo lubię te klimaty, i nawet pewniej się czuje jak sam zrobię daną czynność obsługową. W garażu mam ok 18 stopni, więc komfort całą zimę nieoceniony. Od razu zastrzegam że to moje zdanie i nie twierdzę że to jakaś norma obowiązująca
(Fotki stare, chyba z 13, ale mniej więcej taka moja "dziupla" )
(Fotki stare, chyba z 13, ale mniej więcej taka moja "dziupla" )
- Załączniki
-
- 5.JPG (140.43 KiB) Przejrzano 1302 razy
-
- 01.JPG (154.9 KiB) Przejrzano 1302 razy
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 lut 2020, 13:40
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Warsztaty w Lublinie
Gratuluję marian07, bardzo fajna i przytulna ta Twoja dziupla. Mój garaż nie jest tak wypieszczony ale jest spoko, jest woda, prąd i jest ogrzewany. Mam też podnośniki do każdego motoru, używane głównie w okresie zimowym aby motory nie stały na betonie w czasie zimowania Podnośniki te umożliwiają podniesienie motocykla na wysokość około 1 metra co znacznie ułatwia sprawę gdy trzeba zajrzeć pod motor. Jest jeszcze jeden aspekt, ciekawy jestem Waszych opinii. Chodzi mi o tzw. 'sponsoring of LBS' (local bike shops). Zdaję sobie sprawę ze wiele czynności serwisowych można wykonać we własnym zakresie ale zdarzają się problemy że potrzebny jest doświadczony mechanic a czasem nawet specjalistyczne urządzenia do diagnostyki. Nie wiem jak to wygląda w Polsce ale w Ontario autoryzowane serwisy Moto Guzzi mają bardzo małą prowizję ze sprzedaży motorów, ich głównym dochodem jest serwisowanie. Pamiętam połowę lat 90-ty gdzie nagle duża liczba sklepów rowerowych zaczęła się zamykać ponieważ ludzie zaczęli kupować od firm wysyłkowych. Wtedy też skończyły się czasy że można było wybrać się do sklepu i pooglądać nowe, z wysokiej półki modele czy też komponenty. Dzisiaj, chcąc coś kupić przeważnie słyszymy że nie mają na stanie ale mogą dla nas sprowadzić
- Załączniki
-
- AE1.png (902.28 KiB) Przejrzano 1294 razy
Re: Warsztaty w Lublinie
Od razu poproszę o nazwę tych podnośników i producenta, przyznam że widzę pierwszy raz. Fajne rozwiązanie, proste i poręczne. Z góry dzięki duże.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 27 lut 2020, 13:40
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Warsztaty w Lublinie
Nie ma sprawy ale tani nie jest:
http://bigbluemotorcyclelift.com/big-blue/
http://bigbluemotorcyclelift.com/big-blue/
Re: Warsztaty w Lublinie
OK, dzięki - kluczowa jest prostota konstrukcji - celem ewentualnej "rzeźby".