Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
EICMA: HERE'S THE 2020 NEWS
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: EICMA: HERE'S THE 2020 NEWS
Powiem tak
nowe malowanie dla Moto Guzzi V85 TT Travel "Sabbia Namib" (.....pomijam tłumaczenie) czyli Pieprz i Wanilia cholernie przypadł mi do gustu.
Do tego cena ma być o cirka 5 tys zł wyższa. Tak twierdzi jeden Angielski dealer 900 funtów ma być tylko droższy.
Wew marcu się przekonamy.
Pozdrawiam
Klaussini
nowe malowanie dla Moto Guzzi V85 TT Travel "Sabbia Namib" (.....pomijam tłumaczenie) czyli Pieprz i Wanilia cholernie przypadł mi do gustu.
Do tego cena ma być o cirka 5 tys zł wyższa. Tak twierdzi jeden Angielski dealer 900 funtów ma być tylko droższy.
Wew marcu się przekonamy.
Pozdrawiam
Klaussini
Ostatnio zmieniony 19 lis 2019, 22:40 przez Klaus1973, łącznie zmieniany 1 raz.
- adamigo
- Posty: 1375
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: EICMA: HERE'S THE 2020 NEWS
Te 900 to za lepszy oring w dyfrze, że niby już nie będzie ciec?:>
Z całego tego reklamowego "kup pan cegłę" przemówiło do mnie tylko to, że dużo stali użyli, więc da się to spawać w trasie. Pytanie jaką trasę można ogarnąć nie mając w ogóle linki gazu...
Z całego tego reklamowego "kup pan cegłę" przemówiło do mnie tylko to, że dużo stali użyli, więc da się to spawać w trasie. Pytanie jaką trasę można ogarnąć nie mając w ogóle linki gazu...
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: EICMA: HERE'S THE 2020 NEWS
rzeczywiści w nowym malowaniu V85TT wygląda świetnie do tego wyższa szyba, tryby jazdy (czy były już???, nie pamiętam) i możliwość połączenia się ze smartphone zwiększa atrakcyjność MG, niestety dla mnie moc za mała o co najmniej 20 koni
Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w minutę
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: EICMA: HERE'S THE 2020 NEWS
OringI już nie ciekną - nie ma co robić z igły widły, choć podejście firmy MG do tematu to żenada.
Co do manetki także jestem nową technologią zaniepokojony, ale nie przesadzajmy potencjometry są już od wielu wielu lat i działają. Radia nie mają już linek i działają. Yamaha fabrycznie w YZF-R6 ma taka manetkę od 2006 roku. A w sportach od 2003
Wtryski tak samo miały być tragedią, jak człowiek lamentował że samemu już nie naprawi jak gaźnik. Było minęło.
To nie motocykl na Dakar.
Co do mocy. Zawsze jest Multistrada od Ducati jak ktoś potrzebuje sporta.
Pozdrawiam Klaus
Co do manetki także jestem nową technologią zaniepokojony, ale nie przesadzajmy potencjometry są już od wielu wielu lat i działają. Radia nie mają już linek i działają. Yamaha fabrycznie w YZF-R6 ma taka manetkę od 2006 roku. A w sportach od 2003
Wtryski tak samo miały być tragedią, jak człowiek lamentował że samemu już nie naprawi jak gaźnik. Było minęło.
To nie motocykl na Dakar.
Co do mocy. Zawsze jest Multistrada od Ducati jak ktoś potrzebuje sporta.
Pozdrawiam Klaus