Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm
V85 na EICMA 2017
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 cze 2018, 13:33
Re: V85 na EICMA 2017
Kurczę piękny ten motocykl, tylko jak wszystkie nowe zamiast zegarów ma chinskiego smartfona. Nie rozumiem dlaczego ci "dziennikarze" tak sie podniecają tymi wyświetlaczami. Jak ja jadę to wole spojrzeć czasem na wskazówki w ładnych zegarach. To głupie jak przed gałami cały czas migotaja cyferki i kolorki. Może napiszemy do fabryki i jeszcze to zdążą poprawić?
- zqubaniec
- Posty: 411
- Rejestracja: 02 lut 2018, 12:53
- Lokalizacja: pomorze
- Podziękował: 18 razy
- Otrzymał podziękowań: 7 razy
- Kontakt:
Re: V85 na EICMA 2017
Dobrze ujęte. popieramwojtek cuneo pisze: ↑18 paź 2018, 21:28Kurczę piękny ten motocykl, tylko jak wszystkie nowe zamiast zegarów ma chinskiego smartfona. Nie rozumiem dlaczego ci "dziennikarze" tak sie podniecają tymi wyświetlaczami. Jak ja jadę to wole spojrzeć czasem na wskazówki w ładnych zegarach. To głupie jak przed gałami cały czas migotaja cyferki i kolorki. Może napiszemy do fabryki i jeszcze to zdążą poprawić?
- adamigo
- Posty: 1376
- Rejestracja: 01 lut 2018, 20:15
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: V85 na EICMA 2017
Przeklejam z siostrzanej strony klubowej
za treści nie ręczę:)
Guzzi have unveiled the production version of the V85 Tutto Terreno (all-terrain) adventure bike they first showed as a concept in 2017 at Intermot, in Cologne.
The V85TT boasts all the usual adventure touring mod-cons such as a 21-litre fuel tank good for around 250 miles and an adjustable screen.
https://www.cycleworld.com/moto-guzzi-v ... s-official
Specification: http://www.motorcycledaily.com/2018/11/ ... l-retails-...
https://ultimatemotorcycling.com/2018/1 ... 5-tt-first...
https://www.youtube.com/watch?v=KRWs5IT ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=aeauqu8 ... e=youtu.be
]
za treści nie ręczę:)
Guzzi have unveiled the production version of the V85 Tutto Terreno (all-terrain) adventure bike they first showed as a concept in 2017 at Intermot, in Cologne.
The V85TT boasts all the usual adventure touring mod-cons such as a 21-litre fuel tank good for around 250 miles and an adjustable screen.
https://www.cycleworld.com/moto-guzzi-v ... s-official
Specification: http://www.motorcycledaily.com/2018/11/ ... l-retails-...
https://ultimatemotorcycling.com/2018/1 ... 5-tt-first...
https://www.youtube.com/watch?v=KRWs5IT ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=aeauqu8 ... e=youtu.be
]
V50II, V50D, Nevada Orrible 750, NTX 650
Re: V85 na EICMA 2017
Masa na mokro 229kg
Africa Twin 1000 waży 240kg (wet weight) - a ma zapewne o wiele niżej środek ciężkości.
Jak jechałem Afryką nie czuło się tej masy (przesiadłem się z Quoty)..
Ciekaw jestem, jak się będzie odczuwało te 229 kg V85..
Africa Twin 1000 waży 240kg (wet weight) - a ma zapewne o wiele niżej środek ciężkości.
Jak jechałem Afryką nie czuło się tej masy (przesiadłem się z Quoty)..
Ciekaw jestem, jak się będzie odczuwało te 229 kg V85..
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: V85 na EICMA 2017
przecież Quota jeszcze cięższa jest 245 kg na sucho.
stelvio ze 280 kg ma - a prowadzi się fantastycznie (moje subiektywne odczucia).
masa motocykla przeszkadza Mnię tylko jeśli nie potrafię go podnieść po glebie. A kiedyś miałem Drifter 1500.
motocykl nie może być za lekki.
zresztą Multistradzie w segmencie turystów nikt nawet nie chce dorównać jeśli chodzi o moc/kg - ale to szlifierka (także moje subiektywne odczucie).
Dla mnie v85 to segment scramblwrów, choć nazwany pięknie classic enduro.
I tutaj jest sporo takich maszyn, choć mocniejsze.
Jednak ten jest po prostu piękny.
pozdrawiam
Klausista
stelvio ze 280 kg ma - a prowadzi się fantastycznie (moje subiektywne odczucia).
masa motocykla przeszkadza Mnię tylko jeśli nie potrafię go podnieść po glebie. A kiedyś miałem Drifter 1500.
motocykl nie może być za lekki.
zresztą Multistradzie w segmencie turystów nikt nawet nie chce dorównać jeśli chodzi o moc/kg - ale to szlifierka (także moje subiektywne odczucie).
Dla mnie v85 to segment scramblwrów, choć nazwany pięknie classic enduro.
I tutaj jest sporo takich maszyn, choć mocniejsze.
Jednak ten jest po prostu piękny.
pozdrawiam
Klausista
Re: V85 na EICMA 2017
No właśnie, przesiadłem się z Quoty prosto na Afrykę. Motocykle różniło nie wiem, 20kg masy. Ale wrażenia były, jakby je różniło z 60kg - jak przerzucasz Quotę 'z uda na udo' (na postoju) - a potem Afrykę tak samo - w Afryce nie masz wrażenia, że zaraz ćwierć tony Ci się glebnie na ziemię. W Quocie jest to wrażenie. Więc masa afryki jest dużo niżej skoncentrowana. To robi różnicę.Klaus1973 pisze: ↑01 gru 2018, 22:12przecież Quota jeszcze cięższa jest 245 kg na sucho.
stelvio ze 280 kg ma - a prowadzi się fantastycznie (moje subiektywne odczucia).
masa motocykla przeszkadza Mnię tylko jeśli nie potrafię go podnieść po glebie. A kiedyś miałem Drifter 1500.
motocykl nie może być za lekki.
zresztą Multistradzie w segmencie turystów nikt nawet nie chce dorównać jeśli chodzi o moc/kg - ale to szlifierka (także moje subiektywne odczucie).
Dla mnie v85 to segment scramblwrów, choć nazwany pięknie classic enduro.
I tutaj jest sporo takich maszyn, choć mocniejsze.
Jednak ten jest po prostu piękny.
pozdrawiam
Klausista
Jestem ciekaw jak V85 udało się tą masę poroskładać. W sumie też te cylindry wysoko i daleko na boki - i podwójna masa głowic. To winduje masę do góry i na boki do tego.
Co do stwierdzenia 'Motocykl nie może być za lekko'.. well.. spytaj Adama co on o tym sądzi :-) Jakbyś na przykład musiał wrzucić swój motocykl na Kamaza i miał do pomocy tylko siebei i kierowcę Kamaza - ciekaw jestem , jakbyś wrzucił swoje Stelvio tam.... Albo jakbyś jechał przez błoto, znaczy szedł oboko motoru - bo motor by już inaczej nie jechał .... Enduro ma słuzyć do enduro, a tam wysoka masa to kaplica. Zawsze.
Ja takich przygód (jeszcze) nie miałem, ale mnie Quota zdążyło pokonać już raz w naszych rodzimych Bieszczadach, i motocykl o 60kg lżejszy by mnie prawdopodobnie od gleby uchronił. A są i miejsca, które na Quocie po prostu omijam, bo wiem, że jak wjadę, to będę potrzebował pomocy osób trzecich, żeby wyjechać...
- Klaus1973
- Posty: 124
- Rejestracja: 27 lut 2018, 20:27
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: V85 na EICMA 2017
ja już miałem i czołga 350 kg i 500 po 140 kg
i motocykl turystyczny szosowy nie może być za lekki, to musi być stabilne z bagażem przy przelotowych 140-180.
nawet supersport od ducati to 205 kg z płynami (można mu założyć sakwy i traktować jako turystyk).
a V85 nie jest motocyklem enduro jak dla mnie.
I z mojego doświadczenia Enduro powyżej 700 cc to i 150 kg nie ma.
One tylko udają enduro - no może nowy KTM 790 to zmieni.
ale to oczywiście moje zdanie. I moje bardzo małe doświadczenie w tej kwestii - większość mojej jazdy to szosa.
pozdrawiam
klausista