Witaj na Forum Moto Guzzi Club Poland!
Po rejestracji proszę oczekiwać e-mail aktywacyjny. Proszę sprawdzać folder SPAM - czasem tam trafia ów e-mail.
Jeśli masz problemy z zarejestrowaniem się na naszym forum prosimy o kontakt mailowy na adres: rejestracjamgcp@poczta.fm

V50 NATO

JBR-NF__STARE

V50 NATO

Post autor: JBR-NF__STARE » 24 lis 2013, 17:48

Zapraszam tu posiadaczy V50 Nato do dyskusji. Sam nabyłem takiego oto:
Obrazek
Obrazek


^adam_r100gs__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: ^adam_r100gs__STARE » 24 lis 2013, 18:19

A ja też mogę, jeśli mam tylko skrzynkę z takiego...? No i nie spodziewaj się szerokiego odzewu... vide wątek "Kij w mrowisko"diab9


rudziej__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: rudziej__STARE » 29 lis 2013, 21:13

hej,
nabyłem takiego samego z 5 lat temu, do tej pory go mam, nie ukrywam kosztował mnie wiele nerwów i dosyć sporo kasy, ale ogólnie super fura. Jest to mój pierwszy Gutek, ale już wiem, że na pewno nie ostatni. Poza tym, wersja NATO, bardzo rzadka, a tym bardziej w Polsce...widzimy się w przyszłym roku na zlocie "starych gutków", będzie okazja wymienić się opiniami.


JBR-NF__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: JBR-NF__STARE » 30 lis 2013, 11:35

To razem będą 4 szt. Nato smiech1
z ogólnej liczny wyprodukowanych 1314, to będzie niezły wynik.
Puki co jedyny napotkany problem to zapłon, który po wymianie na nowy, działa bez problemów.


^adam_r100gs__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: ^adam_r100gs__STARE » 30 lis 2013, 11:50

A to akurat mnie będzie tyczyć, bo mam zaklepany silnik pod platyny. Jaki miałeś i na jaki zmieniłeś? Co było nie tak z tym zapłonem? Tam są platyny czy moduły?


JBR-NF__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: JBR-NF__STARE » 30 lis 2013, 16:51

Wszystkie NATO produkowane były na elektronicznych zapłonach Motoplat. Dwa z naszych Guzzi miały przebieg odpowiednio 18 i 76 tys. km. W tych motocyklach zapłon był wymieniony na elektroniczny z przyśpieszaczem odśrodkowym, coś jak nasz Digitech. Widziałem nawet fakturę za wymianę (kupa Eurasów). W jednym z naszych Nato był oryginalny Motoplat z dwoma modułami mocowanymi w specjalnych gumowych objemkach pod zbiornikiem. I oczywiście brakowało iskry na jedną świecę. I to właśnie Guzzi dostanie extra zasłon Dynatec!


imola.i.inne__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: imola.i.inne__STARE » 02 gru 2013, 21:22

W starym motoplacie nie szlo ustawić jednakowych przerw ,zawsze jeden gar kulał .Kupiłem nowe to niebieskie , wylutowałem'' palec rozdzielacza'' , wlutowałem aby udawał że jest dłuższy , doszlifowałem .Wreszcie szczelina 0,2 i od tej pory działa ,po 55tyś km poddała się cewka .Szybka akcja wiadomo gdzie i jest używana - jeszcze działa ,czego i Wam życze nie tylko z okazji Świąt .Sprawnych cewek Panowie i Panie

(2013-12-02 22:23:28) Wiadomość została zmodyfikowana
Ostatnio zmieniony 02 gru 2013, 21:23 przez imola.i.inne__STARE, łącznie zmieniany 1 raz.

JBR-NF__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: JBR-NF__STARE » 04 gru 2013, 20:38

O proszę bardzo - kopajka NATO:
Obrazek
Obrazek
Obrazek


^adam_r100gs__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: ^adam_r100gs__STARE » 05 gru 2013, 13:06

Dziękuję w imieniu zebranych tu dwóch osóbrad13
Tajemnica blaszki z dziurką się rozwiązałarad13


aquila2__STARE

RE: V50 NATO

Post autor: aquila2__STARE » 05 gru 2013, 18:39

Ja takoż(tak po ukrainsku aktualnie)jeśli jestem drugi.
Pozdr.



ODPOWIEDZ