Strona 3 z 3

Re: Cześć i czołem :-)

: 12 gru 2022, 08:38
autor: Fudo
Do Komara lałem taki

Re: Cześć i czołem :-)

: 12 gru 2022, 19:58
autor: zqubaniec
Ja Was proszę. To jest powitalnia. Będe usuwał te wpisy ]:->

Re: Cześć i czołem :-)

: 13 gru 2022, 17:36
autor: adamigo
Niby powitalnia a sam widzisz, że żegnamy się z Selektolem i się pożegnać nie możemy:)

Jak Ty możesz mieć sumienie tłumić swobodę wypowiedzi na tym tyciuśkim forum, gdzie spotyka się może z siedmiu facetów którzy nikomu nie szkodzą. Prócz Ciebie:>

Re: Cześć i czołem :-)

: 13 gru 2022, 19:41
autor: zqubaniec
Mi też nie szkodzą, ale nie chcę usłyszeć zarzutu niedpełnienia obowiązku ;)

Re: Cześć i czołem :-)

: 13 gru 2022, 22:27
autor: adamigo
A kto Ci co zarzuci, no przecież nie tych wspomnianych siedmiu. Guzzi tym się różni od innych motorów, że ma luz między każdym biegiem. Weź znajdź jakiś - i wrzuć:>

Re: Cześć i czołem :-)

: 17 mar 2023, 22:48
autor: Smok Alduin
Bardzo dziękuję Wam koledzy sympatyczni za doradztwo. Chyba rzeczywiście czas zacząć się uczyć i samemu wyregulować zawory. Sprostuje tylko że zawory muszę regulować zgodnie z zaleceniami w instrukcji - czyli po 10 tys. km. Obecnie jest przejechane 9900 km więc trzeba to ogarnąć za chwilę. Do zobaczenia wszystkim na trasie - szerokości. Pozdrawiam

Re: Cześć i czołem :-)

: 17 mar 2023, 22:57
autor: adamigo
Oczywiście nie przeżywaj za bardzo i tylko rzuć tam okiem, a jeśli już coś podregulujesz to nie licz że będzie zaraz ciszej:) Po odkręceniu dekla miej na podorędziu nożyk do tapet i w razie gdyby uszczelka przyległa na różnych odcinkach do obu powierzchni, oddzielisz ją łatwo od głowicy.

Re: Cześć i czołem :-)

: 19 mar 2023, 09:07
autor: Marek Krupa
Adamigo , Ty chłopino masz jakąś włoską wysypkę. Kup sobie obecną machinę z kraju , który błyskawicznie zniszczył legendarną niezawodność. Czy dzisiaj dają taką gwarancję jak za czasów mojej młodości na MB W123. Jak we wspomnianych samochodach stosowano olej z marketu to się wałki wycierały. A o osiągach alfoskich silników to VW nawet nie śniło. Podobnie jak w moim F Coupe z 1998r gdzie z 2 l uzyskano 220 KM. Może dziwić fakt, że od dawna mam w niej 300KM i słupka nie rozbierałem i wałków , wariatora, nie wymieniałem mimo przebiegu +300 tyś. km.

Re: Cześć i czołem :-)

: 19 mar 2023, 15:32
autor: adamigo
Oj mam... ciągle mnie swędzi żeby jeszcze jednego kupić...

Re: Cześć i czołem :-)

: 19 mar 2023, 20:01
autor: Marek Krupa
Zobacz, że wolnossący 2, 0 TS miał wieki temu 150 KM podobnie jak 2,4 jtd 10v . I dlaczego ten jtd kręci + 5500 obr/ min i robi milionowe przebiegi.